Noua reţea socială a Meta, Threads, a înregistrat cinci milioane de înscrieri în primele patru ore de funcţionare, potrivit directorului general Mark Zuckerberg. Compania încearcă să ademenească utilizatorii de la platforma cu probleme a lui Elon Musk printr-o ofertă de postări mai lungi.
Proprietarul Facebook şi Instagram a devansat lansarea aplicaţiei cu 15 ore, făcând-o disponibilă gratuit în 100 de ţări în magazinele Apple şi Google, deşi din cauza unor probleme de reglementare nu va fi disponibilă în UE.
Branduri precum Billboard, HBO, NPR şi Netflix şi-au creat conturi la câteva minute de la lansare. Meta a declarat că printre susţinătorii iniţiali se numără Shakira şi Gordon Ramsay, iar un raport recent sugerează că Oprah Winfrey şi Dalai Lama au fost, de asemenea, contactaţi, potrivit The Guardian.
Utilizatorii Thread vor avea nevoie de un cont Instagram pentru a se conecta. După ce s-au înregistrat, aceştia pot alege să urmărească aceleaşi conturi pe care le urmăresc pe Instagram, dacă şi acestea s-au alăturat noii aplicaţii.