Bard AI de la Google in E-commerce

1. Introducere

Bard este un algoritm care poate învăța din exemple și folosește învățarea prin întărire pentru a-și îmbunătăți performanța în timp. În acest fel, este similar cu modul în care oamenii învață noi abilități prin încercări și erori: încercăm ceva (să zicem să conducem), apoi primim feedback dacă a funcționat sau nu (fie că ne-am lovit de ceva, fie că am ajuns acasă în siguranță). Diferența cheie dintre BARD și oameni este că noi avem mai multe date despre acțiunile noastre anterioare decât orice computer în prezent. Cu toate acestea, pe măsură ce tehnologia se îmbunătățește, această diferență se va reduce în timp, până când bardul va deveni la fel de bun la condusul mașinilor ca și noi în prezent.

2. Identificarea intentiilor utilizatorului

Identificarea intenției utilizatorului este o parte esențială a oricărui site de comerț electronic. Vreți să știți ce își doresc clienții dumneavoastră, astfel încât să le puteți oferi ceea ce doresc și să realizați vânzarea.
Inteligența artificială BARD de la Google vă poate ajuta în acest sens, identificând intenția utilizatorului în timp real. Dacă un client caută pantofi roșii, dar apoi dă click pe un anunț pentru pantofi albaștri, s-ar putea să fie de fapt că își dorea pantofi albaștri de la bun început – doar că nu și-a dat seama de asta! Bard AI vă va permite să știți acest lucru, astfel încât să vă puteți adapta anunțurile mai eficient în viitor.

3. Identificarea cuvintelor cheie potrivite

Cuvintele-cheie sunt cuvintele și expresiile pe care oamenii le caută pe Google. Acestea sunt importante, deoarece vă ajută să ajungeți la baza de clienți ideală și să vă dezvoltați afacerea, dar găsirea celor potrivite poate fi o provocare.
Inteligența artificială BARD de la Google vă poate ajuta în acest sens, identificând cuvinte cheie relevante la care poate nu v-ați gândit până acum sau îmbunătățindu-le pe cele care sunt deja folosite pe site-ul dvs. Astfel, vă veți asigura că utilizatorii care caută produse sau servicii ca ale dvs. vor găsi drumul către magazinul dvs. cât mai repede posibil.

4. Reducerea costurilor cu serviciul clienti

Costurile serviciilor pentru clienți sunt ridicate și sunt din ce în ce mai ridicate. Costul mediu al unui angajat al unui call center este de 35 de dolari/oră, iar această cifră este de așteptat să crească în următorii cinci ani, pe măsură ce tot mai multe companii se orientează către externalizarea nevoilor serviciilor pentru clienți. Inteligența artificială Bard de la Google vă poate ajuta să identificați cuvintele cheie potrivite pentru clienții dvs., astfel încât să puteți reduce numărul de apeluri pe care le primiți și să îmbunătățiți calitatea serviciilor dvs. de asistență pentru clienți – toate acestea reducând în același timp costurile serviciilor de asistență pentru clienți!